ماسک صورت اسپیرولینا

ماسک صورت اسپیرولینا و عسل

ماسک صورت اسپیرولینا و عسل که برای درخشش و جوان سازی پوست و نیزبرای پوست های مستعد آکنه ، پیری و خشکی مناسب است. زمان آماده سازی 5 دقیقه می باشد.
میزان مواد لازم: 1 قاشق چایخوری عسل ترجیحاً یک عسل خام روان ، 1/2 قاشق چایخوری پودر اسپیرولینا،آب اختیاری
طرز تهیه: در یک کاسه کوچک ، عسل و پودر اسپیرولینا را با هم مخلوط کنید. چند قطره آب اضافه کنید تا به قوام نازک تری برسد (در صورت تمایل).
برای استفاده: با یک صورت تمیز که با یک پاک کننده ملایم شسته شده شروع کنید. سپس وقت آن است که ماسک بزنید. من دوست دارم از انگشتانم استفاده کنم ، اما اگر مسیری کم سر و صدا را ترجیح می دهید ، برس ماسک صورت بهترین گزینه است. در هر صورت ، ماسک را در تمام صورت خود ماساژ دهید (از چشم ، ابرو و پلک خودداری کنید) ، همچنین گردن و در صورت تمایل سینه را ماساژ دهید. اگر فقط ماسک را به صورت و گردن خود بزنید ، می توانید آن را در ظرفشویی بشویید. اگر به سینه پایین بروید ، باید آن را زیر دوش بشویید. اجازه دهید ماسک حدود 10 دقیقه روی پوست بماند ، سپس با آب بشویید و از آن درخشش بعد از ماسک لذت ببرید!

اسپیرولینا به عنوان یک ریز جلبک فعال زیستی پایدار با خواص تقویت کننده سلامت و یک ماده فعال مهم از محصولات آرایشی طبیعی برجسته است. در حال حاضر ، اسپیرولینا در فرمولاسیون های موضعی مراقبت از پوست ، مانند ماده مرطوب کننده ، ضد چروک ، ضد پیری و ضد آکنه گنجانده شده است. علاوه بر این ، این ریز جلبک توسط فرمول های آرایشی برای محافظت از ضد آفتاب سالم ، برای درمان اختلالات رنگدانه سازی پوست و بهبود زخم ها استفاده می شود. بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی تجاری طیف وسیعی از خواص اسپیرولینا را شامل می شوند ، از جمله آنتی اکسیدان ، احیا کننده ، مرطوب کننده ، مرطوب کننده ، محافظت کننده در کنار عمل پاک کننده و براق شدن مو و پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
اسپیرولینا می تواند سلامت کلی و ظاهر درخشان پوست شما را تقویت و از ایجاد آکنه و تورم جلوگیری کند. اسپیرولینا به دلیل داشتن مواد مغذی ، ویتامین ها و اسیدهای چرب و آمینه ، االتهاب را کاهش می دهد و با از بین بردن سلولهای مرده پوست ، به حفظ درخشش پوست و روشن شدن آن از درون کمک می کند.

از آنجا که پوست بزرگترین اندام ماست ، هر چیزی که روی آن قرار دهید ، توسط کل بدن شما جذب می شود. یکی از دلایل مفید بودن کلرلا برای سلامت پوست این است که حاوی ماده مغذی به نام Chlorella Growth Factor یا CGF است. CGF می تواند به بهبود سریع ترمیم بافت و تجدید سلول کمک کند. به زبان ساده ، هرچه سلول های پوستی شما سالم تر باشند ، پوست شما روشن و جوانتر به نظر می رسد.
ماسک صورت کلرلا:
مواد مورد نیاز:1 قاشق چایخوری پودر کلرلا ، 1 برابر قاشق غذاخوری آب (برای رسیدن به قوام مورد نظر خود کمتر یا بیشتر اضافه کنید)
روش تهیه : کلرلا را در یک کاسه کوچک اضافه کنید. آب را اضافه کنید ، با 1 قاشق غذاخوری شروع کنید و ترکیب کنید تا مخلوط غلیظی ایجاد شود.ممکن است لازم باشد چند پاشش آب اضافی، اضافه کنید تا زمانی که بافتی شبیه خاک رس ایجاد شود.
پس از رسیدن به قوام مورد نظر ، بلافاصله به صورت تمیز خود که با پاک کننده ملایم شسته شده بزنید. اگر بیش از ده دقیقه باقی بماند ، مخلوط کلرلا خشک می شود.اجازه دهید مدت زمان 10-15 دقیقه روی پوست بماند. شستشو داده و از تونر مورد علاقه و مرطوب کننده طبیعی خود استفاده کنید.


اسپیرولینا حاوی کلیه اسیدهای آمینه ، عناصر کمیاب و ویتامین های لازم برای کاهش سرعت پیری پوست و تقویت تولید کلاژن است. کلاژن که به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود ، مسئول انعطاف پذیری و لطافت پوست ما است. سنتز آن در بدن با گذشت زمان کاهش می یابد و باعث افتادگی پوست و ایجاد خطوط ریز و چین و چروک می شود.
اسپیرولینا به شما امکان می دهد از مزایای آن به عنوان مکمل غذایی بلکه به عنوان یک ماده آرایشی فعال نیز بهره مند شوید. بنابراین می توان از این پودر به صورت ماسک صورت ، به صورت ترکیبی یا غیر از مواد دیگر برای تقویت مجدد پوست ، از بین بردن ناخالصی ها و درخشندگی استفاده کرد.
اسپیرولینا به صورت ماسک به پوست زده می شود و یا به عنوان یک ماده فعال در درمان های آرایشی استفاده می شود ، به حفظ سطح کلاژن کمک می کند و در نتیجه باعث ارتجاع و لطافت پوست می شود.
فواید اسپیرولینا برای پوست:
-مبارزه با پیری پوست: سرشار از ویتامین E ، سلنیوم و تیروزین ، اسپیرولینا دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به مبارزه با تشکیل رادیکال های آزاد مسئول بروز استرس اکسیداتیو و علائم پیری پوستی کمک می کند. اسپیرولینا با تأمین تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست ، به زیبایی پوست کمک می کند و به محافظت طبیعی از خود در برابر حمله های خارجی کمک می کند.

به بازسازی پوست کمک می کند:

اسپیرولینا همچنین حاوی پروتئین هایی است که در تجدید سلول های ما نقش دارند. فیکوسیانین ، رنگدانه ای که به اسپیرولینا رنگ سبز آبی می بخشد ، دارای خواص ضد التهابی است که به بازسازی سلول ها کمک می کند و انواع مختلف التهاب پوست را محدود می کند. بنابراین اسپیرولینا برای انواع پوست توصیه می شود ، اما به ویژه برای پوست های خشک و مشکل دار ، به ویژه آکنه.
*خاصیت سم زدایی اسپیرولینا به طور طبیعی باعث درخشش پوست می شود و سموم جمع شده با گذشت زمان را به راحتی از بین می برد.
علاوه بر این ، محتوای بالای کلروفیل اسپیرولینا به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند.لطافت ، نرمی و کشش را به ارمغان می آورد
کلرلا: کلرلا جلبکی با غلظت بالای آنتی اکسیدان و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی است. استرس اکسیداتیو را بسیار کاهش می دهد و به طور طبیعی ویتامین A و C را در پوست افزایش می دهد ، که از سلول ها محافظت می کند و به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید.

قرمزی و التهاب را کاهش می دهد

جوش ها را از داخل و خارج پاک می کند

به ترمیم زخم کمک می کند
پوست حساس یا تحریک شده را تسکین و آرام می کند
پوست تشنه را آبرسانی می کند
بافت ها را تغذیه و معدنی می کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی
پیمایش به بالا